Me oltiin viimeviikonloppuna asuntoautolla Kustavissa, mun mamman ja pappan mökillä ja JUltsu oli mukana. Siellä laiturilla oli lokinpesä, ja sen takia me ei päästy uimaan siitä, vaan meijän piti mennä rannasta ja koska se on kalliota ni se oli tosi liukas ja sitte me keksittiin sitoo naru johonki kiveen ja pitää siitä tukea! =D Tossa alla on kuva sen lokin munista. HUom!! Seon otettu tosi vahvalla zomilla, joten kuvaaminen ei häirinnytlokkia. Jotkut kuvat on sitte kanss JUltsun ottamia.

1682680.jpg1682728.jpg

Tässä kuvassa me olleen uimassa JUltsun kanssa.

1682740.jpg

Sitte siellä oli paljon hienoja kukkia. Täss on sormustinkukka.

1682752.jpg

Ja täss on sellasia kukkia joiden nimiä mä en muista!

1682759.jpg1682772.jpg

Ja tässä me ollaan soutamassa kaislikossa.

1682777.jpg1682780.jpg1682786.jpg

Illalla me lähdettiin mökiltä ja mentiin askartelukauppa Hetan ja sammakoiden kautta leirintäkeskukseen yöksi. Sieltä kaupasta mä ostin sellasen paketin, missä oli helmiä, vaijeria ja yms. Niistä mä tein korvikset ja rannekorun mun pikkuserkun rippi juhliin. Toi rannejoru on tehty muistivaijerista ja siks se on vähän oudon mallinen, koska toi iso helmi venytti sitä.

1682793.jpg

Ja sitten mä tein äitillekkin rannekorun. Noi pienet valkoset on siitä paketista ja muut helmet on sitte muualta.

1682800.jpg