Koulu alkaa viiden päivän päästä!!! Ja kesä on ohi enkä oo ehtiny tehdä mitään ja seki mitä mä oon tehny on jäänyt mun kameraan, koska en saa kuvii siirretty koneelle, koska meijän usb-liitännäss on joku vika!!! Ja sitte kaikki kuvat mitä mulla on otettu joskus heinäkuun alussa.  Me oltiin jo kauan sitte asuntoautolla Koupiossa ja siellä suunnassa muutenki. Käytiin tuttujen mökillä ja mun serkun kotona ja työpaikalla. Siitä kerron sitte varmaan lisää kun joskus saan ne kuvat koneelle. Sitte me oltiin just vähä aikaa sitte ellin ja tanzza kanssa leirillä, mistä mä sain kans jotai kuvii. Nyt sataaja mun pitäis mennä kohta jäätelöautolle!! Hyvää koulun alkua kaikille koululaisille!!!1771414.jpg

1771399.jpg

1801744.jpg

1801755.jpg

Tossa oli just menny silja ohi ja se vesi nousi ihan sikana ja yritin juosta sitä vettä karkuun ja kuvata samaan aikaan ja tossa sitte on tulos.

1801790.jpg

Tossa se vesi on jo laskemassa

1801835.jpg