Nyt vihdoin meillekkin satoi lunta, mut se on jo vähän sulamassa pois, koska eilen satoi vettä. Me tehtiin koulussa lumiukko Jultsun ja Emilian kanssa, mut se meni vähän pilalle, koska jotkut ysit lisäs siihen jotai... ja sit opettaja käski rikkoo koko ukon. Me oltiin kans pulkkamäessä ja tehtiin lumienkeleitä Jultsun kanssa.        Meillä vaihtus jakso tänään ja nyt meillä on vaan äikkää, ruotsia, matikkaa, terveystietoa ja taito- ja taideaineita ja sitte me päästään maanantai, keskiviikko ja perjantai varttia vaille kaks ja muina päivinä puol kolme ja perjantaina me mennään kymmeneks ja keskiviikkona yhdeksäks, eli ihanan rento jakso! Tänään mä sain myöhästymisen, koska  mä olin n.5 sekkaa myöhässä äikän tunnilta ja se opettaja paiskas oven kiinni mun nenän edestä ja myöhästyminen tulee siitä, että jos opettaja on laittanut jo oven kiinni, mut onneks se oli vast mun eka ja vast neljäst tulee jälkkää.

Lumi ja valo Toivonlinnassa

www.piikkioseura.net/kuvat/Toivonlinna.jpg